1 Mart 2014 Cumartesi

Jane Iredale Liquid Minerals Fondöten

 Mart ayının ilk gününden herkese Merhabalar,
 Yaz mevsiminin habercisi; İlkbahara adım atarken bende sizinle şu ara kullandığım likit yapılı mineral fondötenden bahsedeyim istedim. 


Fondöten konusunda her zaman seçiciyimdir. Yüzün geneline uygulandığı için mat, donuk yapıda duran fondötenlerden her zaman uzak durmuşumdur. Ne zaman doğala yakın bir fondöten varsa tercihimi o yönde kullanıyorum.

Bu aralar uyguladığım Jane Iredale Liquid Minerals fondöten; içerisinde antioksidan likit mineraller haricinde, coenzim Q10, vitamin C ve K, aleo vera, söğüt kabuğu özü  ve lavanta çiçeği suyu içeren lipozom formülünden  elde edilmiş bir fondöten.


Aleo vera ve bitkisel formüllerden oluşan jel içesinde, fondöten kürecikleri var. Pompalı şişe yapısıyla fondöten kürecikleri uygulama sırasında diğer fondötenlerden farksız olacaktır.
 Autumn, Caramel, Golden Glow, Honey Bronze, Latte, Radiant, Satin, Suntan, Warm Silk olmak üzere farklı renk seçenekleri mevcut, fakat golden glow tüm yüz tipleri için 
uygun olduğu düşünülüyor.


Fondöten varmış hissi oluşmuyor, ayrıca doğal duruşu var.
 Sivilceli yüz yapısı için zarar vermeyen bir fondöten olmasına karşın tek kat kullanımlarda kapatıcılık başarılı denemez. Başarılı bir sonuç için 2. kat uygulamanızı tavsiye ederim. Veya tek kat için fondöteni uygulamadan önce kapatıcı uygulamanız daha yararlı olacaktır.



 Uygulamayı el ile değil makyaj fırçaları veya süngerlerle yapıldığında daha iyi sonuçlar verecektir. Fırçayla uygulamalarda bile bazen pütürcükler kalmasına neden olabiliyor. O yüzden makyaj fırçasıyla sağ ve sol dokunuşlarla iyice yedirmek gerekiyor.

Diğer fondötenlere göre çok masum bir ürün, içerisindeki mineraller sayesinde; yaşlılık(çizgiler), güneş ışınları, ton farklılıkları, kızarıklıklar, sivilceler, lekeler için oldukça uygun bulduğum bir ürün.
Fiyat olarak  125 TL civarında olup indirimlerde 75 TL'ye kadar bulmanız mümkün.
 Her türlü sorularınızı bekliyorum:) 
Sevgiler!
Aşağıdaki videoda detaylı olarak inceleyebilirsiniz!


Video kaynak: Turuncu Kasa




11 yorum:

  1. Fiyat olarak çok pahalı değil mi merve? Bu aralar fondoten arayasi icindeyim ama karar da veremiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım fiyat olarak pahalı, daha uygun olarak Rimmel Wake me up var onu önerebilirim sana

      Sil
    2. Watsons da varmis sanirim bakiyim bi tesekkur ederim :))

      Sil
    3. evet watsonsda bulabilirsin, bir kaç gün içinde onun yorumlarını da ekleyeceğim canım:)

      Sil
  2. Ben de bu fondöteni çok merak ediyordum biraz pahalı ama iyiyse alınabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mineral açısından iyi denebilir, ama kapatıcılık yok denecek kadar :)

      Sil
  3. Ciao! Appena iscritta al tuo blog! Ti seguo cn piacere dall'Italia!

    YanıtlaSil
  4. Jane iradele süper bir marka videoda da çok başarılı görünüyor yani baya kapatıcı görünüyordu siz kapatıcı değil demişsiniz bilemedim yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 kat uygulamalarda kapatıcılık iyi tek kat kullanımlarda istediğiniz sonucu elde edemeyebilirsin:)

      Sil
  5. Merhaba, ben de yurtdışından aldığım bareminerals originial fondöten kullanıyorum. Bu ürünü de merak ettim doğrusu belki elimdeki bitince bunu deneyebilirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...