20 Nisan 2013 Cumartesi

Avon Colortrend Kapatıcı

Avon markasının Colortrend serisinin en beğendiğim ürününden biri olan light kapatıcıyı çok sevdiğimi söylebilirim. Performansının yanında ürünün fiyatı da çok uygun 3.5 TL. Renk olarak light olanı kullanıyorum ve göz altına tam uyduğunu düşünüyorum ,bir koyu rengi daha var. Sürme kolaylığının yanında taşınabilir olmasıda ayrı bir avantaj...Nemlendirdikten sonra uygulamalarda daha iyi bir sonuç veriyor fakat tek bir sorun var uygulandıktan sonra sakın üzerine pudra kullanmayın topaklanmalar yapıyor ve bu iğrenç bir görüntü ortaya çıkarıyor.
Üründen çok memnunum, sadece pudra olayını bir kez yaptıktan sonra pudrayı sürmemeye dikkat ediyorum:)
Sevgiler...
                                      



6 yorum:

  1. Denemek istediğim bir ürün. Orta halli gözaltı morluklarına etkisi nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzumm denemelisin:) zaten öyle uçuk bir fiyatıda yok gerçekten etkili benimde göz altım mor ve güzel kapatıyor

      Sil
    2. Kataloglarında sürekli görüyordum. Ozaman ilk fırsatta sipariş vereyim canım ;) sağolasın :)

      Sil
    3. ver bencede yani üzülmezsin sonunda:)

      Sil
  2. Kesinlikle üzerine pudra uygulanınca çok ktü oluyor :/ ama benimde sevdiğim ürünlerden hem ucuz hem güzel sonuç veriyor :)

    YanıtlaSil
  3. aynennnn pul pul olması sinir ediyor beni:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...