25 Ocak 2013 Cuma

Tırnak süsleme(Nail arts)- çiçek deseni

Merhabalarr!!!
Sınavlarım nedeniyle ara vermiş olduğum bloguma fırsat bulmuşken,
Nail arts yapmalıyım dedim.Tırnak süsleme benim çok hoşuma gidiyor.Yapması elbet zaman alıyor.
ama bu başka bir şey resim yapmak gibi resim yaparken aldığımız zevk gibi denebilir.
Zamanım uygunsa tırnaklarımı süslemekten kaçınmıyorum:)
evet gelelim görsellere;



Kullandığım ojeler;
Taban için: Flormar-344
Turuncu: Golden Rose-213
Siyah: Rapsodi-355
Pullu: Gabrini-387
Beyaz: Flormar-310
Umarım hoşunuza gitmiştir.SEVGİLER...

20 yorum:

  1. umarım mı ? hoşuma gitmedi bayıldım bayıldım!!!
    Ben de isterim diye çocuk gibi zıplayabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim canım:) bir gün sanada yaparız:)

      Sil
  2. nail art delisi olarak buna bayıldımm

    YanıtlaSil
  3. Yapalım tabi,keşke 3 sene önce tanışsaymışız ben de 9 eylül mezunuyum ,o zaman dokuzçeşmelerde buluşup rahat rahat döktürürdükkk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla o zamanda ben pek ilgilenmiyordum böyle:) yine izmire gelirsen döktürürüz bol bol...

      Sil
  4. Ahh bide ben becerebilsem...Çook tatlı olmuş canım ellerine sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) valla ilk başlarda bende hep öyle diyordum ama uğraşınca oluyormuş:)

      Sil
    2. teşekkür ederim tatlım:)

      Sil
  5. Süper olmuş bu bayıldım

    YanıtlaSil
  6. bayıldım resmen çok güzel olmş canm benm ellerine sağlık (: ben heralde ömür boyu şöyle birşey yapamayacağım (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canım benim:) bunlar biraz zor olanlar sende kolaylardan başla:) ilk başlarda elin alışana kadar yap daha sonra bunları yaparsın.

      Sil
  7. harika olmuş süper olmuş bayıldımmmm
    takipteyim bana da beklerim
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler mercan bende takipteyim:)

      Sil
  8. çok güzeeeeell!!
    kopyalayabilirim ben de ilerde.

    ben de oje sevdalısıyım. oturmaya da beklerim :)

    www.eatpolishlove.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...