5 Ocak 2013 Cumartesi

Tırnak süsleme(kurdela)

Merhabalarrrr
Bugün elimde Golden Rose markalı 19 numaralı oje var.Ben bu ojeyi çok seviyorum...içinde minicik simler barındırıyor ve pembeside toz pembe denebilir.Ele çok yakışan bir pembeliğe sahip bence:) Ben bu pembeliğin üzerine küçük beyaz renginde puantiyeler koydum. Kurdela deseni daha önce kullandığım ojeler 
kırmızı: flormar 35
gri pullu: gabrini 322
beyaz: flormar 310
 numaralı ojeyle tamamladım:)



Bu aralar bloguma çok yazı girmeye çalışıyorum çünkü finallerim başlıyor ve yoğun bir tempoda olacağım için  bloga kısa bir süreliğine ara vereceğim.Bu arada sınavlarım bittikten yeni çekilişimle karşınızda olacağım blogumu takip etmenizi öneririm:)
Bugünlük benden bu kadar.
Sevgiler. Hoşçakalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...