20 Ocak 2013 Pazar

Tırnak Süsleme- Twity ^_^

Sınavlara çalışırken, sıkılıp yaptığım Nail Arts yazımı sizinle paylaşayım istedim.
Bu ara pek tırnak süslemelerle uğraşmasam da bugün size herkesin çok tatlı bulduğu Twity resmi yapmaya karar verdim. *.*







Kullandığım oje ise
Golden Rose markasının 209 numaralı ojesi.
Ojenin rengi çok tatlım fakat bir durum var 1.kat,2.kat ve 3.kat sürdükten sonra rengini belli etti.Bu yüzden çok sinir oldum ojelerde ne kadar çok kat sürersek o kadar tırnak biçimsiz duruyor.Haksız mıyım?
Neyse gelelim Nail Art'a nasıl buldunuz?

2 yorum:

  1. özel seri ojelerden almak lazım,3 kat sürmek zorunda kalınca hepp sıkıntı oluyor..Bir de keşke kalem şeklinde olsa şu ojleler de nail art olayına ben de girsem..Üşemeden yapıyorsun ya helal olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o ojelerden almak lazım gerçekten, çünkü 3 kat gerçekten tırnaklarda kötü duruyor,ben iki kat bile pek sevmiyorum:) sıkıldıkça yapıyorum,yaparken zevk alıyorum diyebilirim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...