28 Ocak 2013 Pazartesi

L'oréal Paris-Color Riche Star Secrets Ruj

Merhabalar!!!
Elimde L'oréal Paris'in  Color Riche Star Secrets - Penelope Ruby Crystal  726 numaralı ruju var.İçinde bol miktarda altın ışıltılar barındıran harika bir ruj...
Ben kendisine bayılıyorum:)
Hadi görsellere bakalım;


 Bu resimde ışıltılarını daha net görebilirsiniz.
Buradaki görüntüsü kadar dudaktaki görüntüsü de muhteşem:)




 Dudaktaki duruşuna bakacak olursak ben bir türlü resmini düzgün çekemedim,ışıltıların görünmemesi de normal diye düşünüyorum. Ben bu ruju sürdüğümde ise arkadaşlarım rujumun markasını soruyor ve gerçekten herkesin hoşuna gidiyor.


Yapısı gayet güzel ve rahat sürülebiliyor ayrıca bu ruj lip gloss özelliği barındırıyor.Kıvamından dolayı ruj değil sanki lip gloss:)
Fiyatı hakkında bir bilgim yok çünkü canım ablamın bana hediyesi:)
Benden şimdilik bu kadar 
SEVGİLERİMLE...

4 yorum:

  1. Güzel bir renkmiş sahiden, ben de sevdim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım canlı olarak görsen daha çok seversin:)

      Sil
  2. Rengi ne kadar tatlıymış, ve dudaklarında da çok güzel durmuş kesinlikle :)

    Bu arada blogumda ödül mimin var, mimlendin :)
    http://guzelliktutkusu.blogspot.com/2013/01/ilk-mimim-ve-liebster-blog-odulu.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşama mimini hemen yanıtlayacağım:)
      teşekkür ederim ilk defa mimlendim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...