24 Ocak 2013 Perşembe

Çekilişden Gelenler

Sevgili İlke'nin Galata kozmetik işbirliğiyle düzenlediği çekilişinden gelen hediyelerimi göstermek istiyorum:) ilkeyi izlemek için http://cadininkozmetikkazani.blogspot.com/.Yılbaşı dolayısıyla katıldığım bir çok çekiliş olmuştu ama hiç bir biri tutmadı diye üzülürken İlkecim bana bu haberi vererek çok mutlu etti.Ona çok teşekkür ediyorum. Kullandıkça aklıma geleceğinden emin olabilirsin:)
Daha hiç birini kullanmadığım için ürünler hakkında sadece kokularının mükemmel olduğunu söyleyebilirim.


 Bakım Setindekiler
1.Relaxing Shower Gel
2.Soft Cleasing Milk
3.Night Cream
4.Day Cream
5.Body Cream
6.Mask
7.Kırmızı hediye paketi
8.Testerlar

Hediyelerim beni çok mutlu etti,umarım sizede böyle güzel hediyeler çıkar
sevgiler...

7 yorum:

  1. Tebrikler, şansın daim olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,inş hep beraber olsun:)

      Sil
  2. güzel günlerde kullan canım :) darısı başıma:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy oyy canım benim inşşşş,teşekkür ederim

      Sil
  3. Güle güle kullanman dileğiyle canım. Ben duş jeliyle başladım öncelikle ve bitmek üzere. Kokusu o kadar hoş bir bal kokusu ki rahatsız etmiyor =) Üzülüyorum bitecek diye =(
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım:) yayınlaması biraz geç oldu ama sınavlardan dolayı:) valla bende vücut kremini denedim bi kokusu gerçekten güzel...

      Sil
  4. Tebrik ederim canım..iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...