15 Ocak 2013 Salı

Tırnak Süsleme(çiçek deseni)-vol6

Eveeet ikinci postum ile yine karşınızdayım.
Çok sevdiğim oje olan Flormar markasının 320 numaralı ojeyi tırnak süsleme ile birleştirerek size anlatacağım. Ben genelde bordo renkleri daha çok seviyorum ama bu rengin bendeki
yeri çok ayrı... Sınavlarımda bittiği için tırnakları süslemenin zamanı geldiğini düşündüm ve bu postu hazırladım:)
Gelelim görsellere;




Çok zahmetli değil 5 dakikada yapabilirsiniz.Bir de eliniz bu işlere yatkınsa daha kısa sürede bile bitebilir:) Çiçek desenlerini farklı ojeler arasından seçip yapabilirsiniz. O yüzden marka ve numaralarını yazmadım. Ama rengi es geçemeyeceğim:) 

Yılbaşı da yaklaşıyor, tırnaklara yeni desenler yapmak lazım:)
Neyse şimdilik benden bu kadar, sevgiler...

Hoşçakalın...



4 yorum:

  1. Tata, cok guzel olmus:) Bayildimmm:D

    YanıtlaSil
  2. bir izmirli daha buldum pek güzel olmuş ellerine sağlıkk:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...